tisdag 17 april 2012

Rahm är på G igen!!!

Enligt Sveriges bästa Hockeyblogg MrMadhawk
Så är Robin Rahm på G igen efter dopingavstängningen 

Örebro är en av några Klubbar som har varit i kontakt med honom...
Jag har inget att säga, mer än Lycka till Grabben!!
Alla har rätt till en andra chans..Och Han har sonat sitt straff och har levt ett vanligt civilt liv och inte ens "fuskat" med att åka över till USA för att fortsätta träna..

Jag minns själv när jag kom hem från jobbet på eftermiddagen och en notis på NWT ploppa upp
- Rahm Dopad!!!
Först funderade jag på: - Vem fan var Rahm i Tour De France??? fattade nada...
( -Ja, jag följer touren slaviskt)
Tills jag klickar på länken och upp kommer det Svart på vitt att
 -Våran Nya Stjärnmålvakt är Dopad..!!
Han hade tagit dopingmedel för att fortare bli starkare och friskare efter operationen...
Just då Dog jag lite inombords och trodde att nån skämta Aprillo...

Men, Men Då var då, Nu är Nu.. Och visst fortfarande finns det supportrar som slänger skit på mig ang detta..
-Tönterz!! säger jag.. Jag tar såklart avstånd från det han gjorde och jag var skitförbannad jag med..
 Skogstokig är väl rätta uttrycket..
Men samtidigt, Han är en vanlig människa med Ett fint kontrakt med FBK och ville bara fort tillbaka och visa vad Bra han är..Och Som sagt Han sket i det blåa skåpet..Men han har tagit sitt straff.. That´s It!!

/Tjorven


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar