fredag 11 januari 2013

Kvällen då jag blev Spåkärringen!!


Gårdagens Inlägg var klart 18:32 alltså 28 min innan Pucken släpptes i Kinnarps Arena.
Aldrig trodde jag att jag skulle bli en Spåkärring alá Saida. När jag skrev att Domarna håller på att förstöra Svensk Elitseriehockey och ta mig F*n jag fick rätt…  Jag orkar inte referera till alla galna Utvisningar som inföll igår, för isåfall får jag hitta en Sponsor  till min Blogg för det skulle ta för lång tid.
Ni får se på Filmen som finns på tuben här

Det enda jag kan säga är att Jämtin är ett Praktsvin, fast inte ens Scan vill ha han.. 
Grisarna har t om skapat en Facebookgrupp  Grisarna emot Jämtin!!
Herregud den mannen har Problem som ingen varken kan eller vill bota.   
Där har vi Sveriges Fegaste Spelare.  Usch!!

Filmtajm IF ligger pyrt till på Oscarsstatyett i Bästa manliga huvudroll !! 

Jämtin slänger sig som en Fjolla när Peppe bara markerar lite.. 
Herregud  t om Julia Roberts grinar av avund att Inte ens, Hon kan fixa en sådan filmscen.
Bra Jämtin Bra!! Du har just nu skämt ut dig inför hela Sveriges hockeyfolk.
Hela Sverige Skrattar åt dig, Tönt!!

Och När t.o.m. Kommentatorerna Granqvist och Blomsten håller på att gå upp i limningen, då har Sveriges Domarkår skitigt i det blåa skåpet engång för mycket.  Björk och Sjöberg borde aldrig mera döma en ES match..  Det vore lugnast för alla oss Hockeynerd oavsett lag vi håller på.  


Wallin har magnetröntgas och står över matchen i morgon som säkerhetsgrej..  
Krya på dig Kapten Walle!!                     
Och nej det var ingen fulgrej som nån HV: it gjorde.. 
det var ren skär olycklig fasthakning i nån spelare.. 
Olyckligt hamna han knä emellan  och vred sig..


Connolly Alias våran lilla Pip, I Love HIM..  Så liten, Så Jävla grym att jag får ståpäls bakom öronen. Han Har inte spelat sedan den 20 okt kommer in och Levererar som en Kung.  2 mål och det sista var ren Delikatess.. Nä Östermalmstanterna kan inte köpa den.  Fy fasen vad glad jag är över denna värvning.

Nästa Värvning som ger mig Ståpäls är Mr Chris Lee. Vilken Jädra bra Back, Den speltiden han har och sådan frenesi han spelar med är galet bra. Han är fan mer offensiv än vad våra Forwards är..
Härligt att han får leverera och göra mål. Sedan Utvisningen på han att han hade  Illegal equipment.. Öh Ledin skulle för fan åkt ut på att han sliter hjälmen av Lee och sedan att Lee försöker åka till båset, det är då han åker på utvisningen för Illegal Equipment. Men för i He***te Domare Björk, Ska Lee gå upp i Rök och Ploppa upp i Båset eller?  Han är för fasen inte Harry Potter, 
tror om det står i rätt i Kontraktet, att han är en Vanlig Mugglare, som både du och jag och framförallt domarna är. 

- Men Det är här Domarna tappar Matchen Helt och totalt..

Berglund har kommit in i Skållat Trolltempot igen. Grym framför mål, tar stryk och gör mål..  
Me Like It a Lot!!
Föresten Berglund såg jag på Sjukhuset idag, En svinful toppluva på huvudet hahaha. Han gick in när jag gick ut. 

Min favorit missa Friläget och hade kanske inte sin bästa kväll.. Men Inte fan ska jag klaga på Mr #30 Jag är inte på topp jämt och Det är inte du heller på ditt arbete, du som gärna vill klaga på Den mest hårt jobbande spelaren i FBK får gnälla hos nån annan.

Hilding går från Klarhet till Solsken. Vad månne det Bliva av Denna #42??

PW fick skit som F*n innan match.. jag måste vara lätt i huvudet som Försvara denna Grabb på varje Forum och FB trådar. Men Herregud han är en Junis, han måste få göra misstag för att lära sig.. Han är ingen Robot och framförallt han är inte 29 år och gått i Granqvisterns skola i 5 år.. Och Vi behöver ha 2 Matchtränade målvakter i Slutspelet.. Så låt Grabben vara och jag tror att Granqvist har mer koll än vad vi har. Eller hur??


Imorrn Kommer Det Råttinvasionen tillbaka till LL A. Ryktet säger att Vaktmästarna har laddat fällor och Råttgiftet är inte att leka med.. Jo för Råttor såklart.  
Nu Plockar vi en trepoängaren, så går vi upp på tredjeplats..
För  –Vi Är Färjestad!!!


                                                             Nu kör vi mot Guldet
                                                          Pöss och Puck Out på er Godingar
                                                                     /Pingela

                                     Gunnar jobbar över och tar emot era klagomål 
                                     och skickar dem vidare till DN för granskning 
                                                                                                             

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar