torsdag 23 februari 2012

Idioti på Pucknivå Nu Är Jag Sur

Läser detta på  Hockeysverige Att Toronto vill bli av med Min Favorit målvakt #50 Jonas Gustafsson.. Fattar inte hur  Brian Burke tänker.. Låt Jonas Stå så mycket som Möjligt i varje match ..han blir bara bättre och Bättre ju mer han får spela och Växer då till ett Monster.. 
Fan jag Blir så Jäkla Lack på mitt Toronto som inte låter en av dom bästa Målvakter som Sverige har släppt iväg stå och ger han en Vettig chans.. F**K You Burke!! 
 Hoppas Nått annat lag om det skulle bli så, Låter han få Första Spaden sedan kan Toronto stå det med Rompan bar.. Önskedrömmen är att Jonas kom hem och tog Spaden i Färjestad igen..
Men det lär nog dröja..Men då skulle jag bli lika glad som ett nytt SM-Guld =) 


#50 Always My Favorite <3



2 kommentarer:

  1. Skandal!!!
    Men ja hoppas Jonas kommer hem till FBK, tänk Monstret o Torpet som delar bur kommande säsong:-P
    Övriga E-lag kan ju lägga sig direkt o bara skänka guldet till FBK för de lär inte ha en chans=))

    SvaraRadera
  2. Precis min tanke..snacka om att det blir stängt där bak =))) Tänk om det kunde bli verklighet =)))

    SvaraRadera