onsdag 21 mars 2012

Tack Mina Vänner!!

Dagens Kommentar Från Min Boss eftersom jag Är toktrött och allmänt sliten i kropp och själ
- Du ta mig tusan, börjar att bli utbränd pga Hockeyn..   


Hm..Nja så Illa ska det inte bli.. Men Älskar man nått och följer det passionerat under 7 mån 24/7,
så visst sliter det..
Men den 21 April då går jag på Hockeysemester i 5 mån..Det är då vilan kommer och såklart uttråkigheten får sig ett ansikte.. Herregud vad jag ogillar sommaren..
Det är bara en låååång transportsträcka mellan ES säsongerna..

Men som tur är är mina vänner, riktiga vänner sådan människor som Låter mig hållas under hösten/vintern/våren..Sedan står dom där med kaffet klart och ta emot en sliten FBKsupporter och försöker få mig in i normaltliv i April..


- Så Tack min Älskade vänner!! 
Att ni står ut med med mig under hockeysäsongen och inte tröttnar på att jag är så frånvarande..eller bara pratar hockey.. Men snart så Kommer jag ur min bubbla och Då ska det bli både Krogrundor i K-d och Altanparty... Eller bara ett helt vanligt gofika häng...

- Men först ska vi ordna så Guldet blir kvar i Värmland..

Och tack till alla FB vänner som står ut eller inte står ut med mitt Hockeydravel på Ansiktsboken.. 
Men En GrönVit Passion är nått man har i sitt gröna Hjärta och det går inte att hjälpa.        



Men Nu så..Nu kör vi snart är det vår och sommar
/Tjorven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar