lördag 31 mars 2012

Moves Like a Zombie

Gomorron Alla FBK-Supportrar!!

Nu är Jag slut som Supporter!!! Tack och Hej Gummipastej..
 Hur fasen ska man bli normal efter ha kommit in i ett Zombiestadie..
Just nu irrar jag bara runt i Lägenheten planlöst och Väser -Bräääjns -Brääjns ( Vilket menas att jag har bara ont i huvudet och det rejält, Känns som jag har fått en Checking to The Head  )
Vi var hemma 03:15 i natt och Jag tror jag sov innan jag la mig i sängen..Men oavsett när jag går och lägger mig så Nog fan vaknar man halv 8..Vad tusan har jag gjort för ont!!

Nu till Resan: Jag Älskar Bortaresor..Det är så fantastiskt kul att t om igår fick jag nog Petrus att konvertera Från Malmö redhawk till FBK när hon hörde draget på bussen och då var vi bara på väg hem efter en förlust..
Men hos en FBKsupporter där vilar det fan inga ledsamheter.. Och vi var ett glatt gäng på 50 st stôller från Värmland som sjöng, skåla, skråla. Det bjöds på det ena eller det andra och jo men så att Heja Heja Heja Färjestad.. Man var på lyset innan vi nåde Örebro..Vet inte men igår tog det skruv fort För Fort..Måste vara stämmningen och sällskapet man har omkring sig.. Och det är inte varjedag En hel buss Sjunger för en tant som mig..Men En ropa mitt namn, Sedan på 2 sek var det allsång med Robban Brobergs lilla låt om Ingela..
-Ingela, lalalalala.. 
Det är den värsta låt jag vet men fan, När WP sjunger så smälter man =)


Toaletten för oss Sittkissare är En Rysare.. <3 GullUlle sätter sig ned och när hon skulle resa sig upp så satt hela ringen kvar i rompan..
Tänk om alla Ståkissare satt ned så skulle det inte skvättas överallt..och Vi slapp Sprita allt och lite till.


Tråkigaste nr1: Innan vi kom upp till Läkerol Arena så hade nått Fuckheads Bränt av en Bengal iof utanför Arenan
Så Jävla Onödigt och Det förstörde för Skötsamma 30 - 40+ som bara ville äta och ta en Cider och bara umgås med Brynäsare..Men Det bidde det inget med..Vi fick våran lilla Vrå med Kaffe/dricka och Korv.. Jättemätt blev man *Not*  Vi hade bara hunnit äta frukost hemma och påvägen till Gävle bidde det inget matstopp..Så kl 00 inatt fick vi lite mat på en Statoilmack.. Inte så konstigt att man blev dragen snabbt..
Tycker väl att det var Lite väl överdrivet att slå på trumman för en Bengal och den brändes av utanför och dom fickkänner ju oss..Så Vad var problemet.. Vi är ju Bara ett glatt gäng som vil ha kul..Men en Fuckheads kan ställa till för 50 andra..

Om det blir någon mera Bortaresa det beror enbart på om Mitt Kära Färjestad..orkar vinna i morrn och på tisdag och avgöra hemma på tordag..Annars går jag på Semester från och med torsdag..Men Så illa kommer det inte bli Utan Bara Åsa och Torpet krya på sig och kommer till spel i morrn Så kan vi ladda om för nya bortaresor.. AIK som jag har favorittippat åkte på Storskryk igår..och Ja va fan man kan inte vinna alla matcher hahahaha.. Men Tipset består FBK-AIK i Final i Globen..
                                                    Och jag vill till Globen på SM-Final 

 Matchen var väl Ok men jag ska se den från soffan..Det blir en annan upplevelse att se spelet såklart från sidan och inte som igår kortsidan med ett jäkla plexiglas på sidorna...
Spelarna Peppe Lundh och Marcus Paulsson, Kristoffer Berglund!!!! Ni är Värda all respekt ni kan få av oss
                                    
Tråkigaste nr2:
Men Mickes Indianare var klantig...jäkligt klantig..Han har verkligen inte haft en bra säsong
Men All Heder till Mike Johansson som tar på sig denna blunders som genererade 3-2 till Brynäs.. 
PW kan inte lastas alls..Men Backarna måste hjälpa till och Det var ju för fasen inga tacklingar..Det var så jäkla lamt framför mål och i sargerna.. Det ska göra Ont att möta Färjestad.. Men Imorrn är det ny matchdag och då utjämnar vi till 2-2 i matcher..
Imorrn Måste varenda människa hjälpa till och sjunga och klappa och hejja Fram Världens bästa Bollklubb 
Nu Laddar vi om och gårdagens marsch stanna bara av för att vi fick in en stenjäkel i skorna...
Men I Morrn fortsätter vi marschen Mot Torget.


/Tjorven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar