måndag 19 mars 2012

Surkärring och Avgå!!


Först ska jag Be om ursäkt att jag förstörde Lördagsmyset för hela Svenska folket..med att vara med 6gg i teven..Hur det gick till vette tusan?!  men Jag kunde inte ro för det hahahahaha..





Andra,
- Ja, Jag erkänner. Jag orkade inte skriva igår, jag var så jävla sur så vinäger skulle kunna bli det nya sötningsmedlet no 1.. Då är det ingen ide att skriva det blir bara en massa svordomar och inte så kul att läsa direkt.. Räcker att jag får Touretts symdrom så fort jag kliver in I LL A.

Tredje, 
Hv Bulls Kan dra åt He_te!!! Att Stå och gapa och spela Trumma under nationalsången är en Praktskandal..Då kan Ni kan lika gärna Pissa på den Svenska Flaggan direkt.. Wikegård hade uttryckt sig omilt vad han tyckte om det..Så Skit På Er!! Sånt gör man bara inte, om man har nått innan för skallen...Men det vet vi ju att ni inte har..
Ni Har Sveriges Sämsta Klack så Är det bara!!

Fjärde, 
Sittplatspubliken, Herregud Bjud till nångång, Hjälp laget även i motgång..Gäller er andra på Stå som bara står med Armarna i Kors!! Vad Gör ni på våran Ståplats?!  ifall ni inte vill sjunga och klappa i händerna??? Avgå direkt utan att passera gå...
Femte,
Domarinsatsen, Den är Hårresande Dålig, så Jävla Dålig att jag får Utslag. Att köra på PW, offside i målgården det är tydligen tillåtet så fort HV gör det.. Men när Berglund skulle försvara vårat mål för att PW skulle slippa bli påkörd för femtioelfte gg. Så får han en tvåminutare och japp där Vände HV och vann Matchen..Hoppas Sören Persson och Mikael Nord fick en saftig kollekt från Jerusalem och att Kaviarmannen Davidsson och Fjollan Ledin, Skrubba ryggen på er.. Avgå!!! 


Sjätte,
Kul att mina inlägg arrangerar folk och tydligen är jag ett allmänn slagpåse att kasta skit på och bara häva ur sig galla och  bara hoppa på för att jag Kritiserar ett lag eller om Nu FBK förlorar..Då är bara att gå in på min FB logg och skriva en massa skit.. Jag vet inte varför jag ska stå ut med det.. Utan att bli kallad det ena eller det andra ... Vill folk skriva skit om FBK eller spelare..Gör det,  men gör det på eran logg.. Ge fasen i att skriva på min bara om ni inte har nått vettigt att skriva..Ni har era åsikt och Jag har min!!!  

Jag skulle aldrig i hela mitt fjantiga supporterliv gå in på nån av mina vänners logg och skriva
 - Att Just deras lag Suger Hårig balle..Aldrig!!!! 
Utan snarare fråga vad Fasen hände om Personen ifråga skriver nått om matchen.. Respekt gäller alltid..oavsett om det gäller Sport eller annat...
Men det roligaste var att jag Skulle vara humorlös och skulle nog inte ha ett FB Konto om jag inte tålde skoj!!! Hm... Ja, jag lovar jag ska avsluta mitt konto..Jag må vara den tråkigaste människan som har ägt ett FB-Konto så för att inte tråka ihjäl er så avslutar jag det.. Men om folk som är utanför vårat Fjantiga Supporterliv, Skulle fatta hur mycket Pengar tid och arrangemang vi lägger på våran "hobby" tror jag att lite förståelse skulle komma..Men då skulle det väl bli -Hur dum i Huvve får ni bli att lägga så mycket pengar på nått dyl??? Så vi skiter i det..
Jag har mitt Liv och det kan jag lova, det är för jävligt Roligt på Ren Skär Svenska!!

Sjunde

När Luleå valde AIK i Kvarten Var vi 3 st som var rörande Överens: -  Bye Bye Luleå..
Där sket ni i Fel Spelarbås..AIK i slutspel är inget lallo gäng som glider runt..AIK är likt FBK en Sjukt hårt jobbande lag..En tung Maskin och med Zero fixstjärnor..
Ja förutom Målisen Fasth då..Utan det består mest av Spelare som inte har platsat in i andra lag eller inte fått speltid.. Se bara på Robert Rosen..Förra Året spela han  i Modo knapp speltid..I år gör pöjken mål efter mål en grym spelare tillsammas med Gynge..  
Åttonde,
Ikväll blir det att bli Soffsupporter, Jag vill men har inte möjlighet att åka ned till Jerusalem för tredjegg på en vecka..och kanske inte orken heller. Jag ska upp och jobba i morrn och hemmet förfaller som vanligt under slutspelet hahahahah.. Men jag hoppas och tror Att Sveriges Bästa Målvakt står ikväll och
 Frögga tacklar Jesus ur Hela HV och särskillt Ledin ..  


Ha en trevlig Dag alla Godingar, nu kör vi mot en Ny Grön Vit Vår
/Tjorven



1 kommentar:

  1. ...Ledsen men ni har inte en chans mot HV71 nu när de har värvat två afrikaner som backar. Ser fram emot slutspel nu.

    Älska HV71

    SvaraRadera