söndag 16 december 2012

Jag är den första att Räcka upp handen!!

Jag är den Första att erkänna att jag inte gick igång på European Trophy..
Nopp inte en Chans, spelade inte ens om hur hockeynödig än jag var..


Tyckte mest att det var en turnering med,
för mycket med Risker för skador i en Rikemansgubbklubb..
Där Den som sponsrade mest fick en slutspelsplats..
Ett helt Sjukt system!!

När FBK gick ut i år att målet var att vinna ET så tänkte jag och många med mig att -Jomenså atte... Det blir nog bra..
Utnyttja ET veckan och Landslagsuppehållet att läka ihop de som ska läkas och ev köra en Hell Week till..

Skit fick jag och Skit fick alla andra som såg ned på tureneringen..
Viasat och tv10 har visat alla matcher som har gått och Satan vad man har jublat och gapat i Soffan..
Tyvärr under Tysklandsturneringen släpper inte tysk tv in oss fans från Sverige..Där har ni nått att jobba med för att öka intresset ännu mera..
Tyckte De glada Gubbarna som drog ned till Tyskland för att stötta Färjestad på plats var Halvt Galna...
För ET är ju en Blaha Turnering.
- Tack!!, säger jag nu att ni var där nere och stöttade Färjestad i turneringen.

Om två timmar Börjar Finalen.. Färjestad mot "Tråk" Luleå.. En Helsvensk Final..
Kan t om vara Vårens SM-Final vi får bevittna.. Men Nu i Europa Final..
Fast jag Håller SAIK före Luleå på Finalmotståndare i  våran SM-final.

Färjestad Må vara skadeskjutet på en massa tongivande spelare, plus att en massa spelare ute både här och där i Världen. Och några ska ju t om till JVM.. (Nytt Guld vore Gôtt för oss Svenskar)

Matchen mot Bratislava, dock utan Min favorit Paulsson (magsjuk) var rena rama
 Propaganda Hockey från Värmland.
Åslund Är lika het oavsett ES eller ET så snart, Snart ringer Greenpeace och börjar hojta om den
Globala Uppvärmingen..
Han är en Grymlings!! 


Fröberg/Görtz/Thorell snurrade upp dessa tunga KHL-backarna, så att de står fortfarande kvar och snurrar som Isprinsessor.. Ryktet säger att De ska göra en Installation av dessa hockeyspelare... Bara dom hittar en lämplig Pling Plong Musik..
Sen kan ni åka dit och titta på dessa Isprinsessor.
Inträdet kommer vara 200 Rubel, för att se dessa Snurrande Backar..


Igår mötte vi på Finlands Old School Hockey.. Jösses vilket tråkig Hockey..Är det deras Hemliga vapen att lagen ska somna på Isen eller??
Men är det Semifinal så är det Semifinal.. För vem Vaknade till och slängde fram Räven som Han har bakom örat när det drar ihop sig till Final..
The Captain Of The Team Wallin..han gjorde två mål och Satan vad han var grym igår..
 Men Börjar det Lukta Guld då jädrar kastar han fram Räven och bara kör..

Åsa tog det lugnt igår och det måste han få lov att göra..
Berglund slet som vanligt som ett Skållat Troll på isen..
Paulsson var Pigg och Jädrar vad stryk han fick vid sargerna.. Men ovärderlig..
Han och Bastiansen gör så ini H***te viktigt Jobb på isen så Hylla de som Hyllas Ska!!

Sedan Det Roligaste igår.. Okej, det var Kul att se Sverige Vinna Em i Curling iof !!
Men, Jag fick nämligen Hämta hem Mr #30 Paulssons Jubileumsmatchtröja..
 
Bara: - Min,Min,Min 
#30 

                                                        
Dyr som tusan blev den.. Japp, jag vet att jag är galen..
Men eftersom jag har Världens Bästaste Älsklings Gubba (han heter Anders)  
Så köpte han den till mig. Finare Julklapp lär jag aldrig får igen
I Love You!!


/Pingela



ps. Varför Har inte Mårts tagit in Mackan #90 Johansson tidigare..
Är det bara jag som har sett vad den grabben kan och hur han spelar.. 
Tjänstefel har det varit.. 
Fan han dominerar ju för Böveln i Tre Kronor!! ds.


                                 Stavfel och Meningsböjningsfel..skylles bara på Mårts..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar