måndag 7 januari 2013

Det var ett Jädra gnäll igen!!

Julhelgen hann knappt vakna upp ur Socker och Fettkoma, så var gnället igång igen..
Denna gång är det vi på Klackplats som får oss en Skopa - Nä en Hel Grävskopa salt av det
 Av de Så kallade Egna Supportrarna.. Om ni nu är det?!?!?!
Det trollas, det klagas på att Vi inte gör vårt Jobb..  Luleåpacket hörde mer än oss e ct.
Ja men Ta då för fasen och kom till Löfbergs Lila Arena och Styr upp det då!!
Ni som Vet hur det ska vara och hur det ska låta..
- Vassegod, Tror ingen skulle ha emot det..
Det verkar ju vara en lätt uppgift eller hur???

Men Jag tycker faktiskt att det är att Kasta Skit och handgranater på oss supportrar,
som står där Match efter Match gör allt för att Ni ska få en Trevlig Stund framför teven.
Vi som offrar tid,resor pengar bara för att Hylla Våra Hjältar på Isen..
Duger det inte Kom då för fasen och Ställ dig i Klacken och Sjung Sjung Så ögonen Blöder..
Annars Byt lag, Snälla Gör det så vi slipper höra gnället.

Snacket vem som Ska Stå och Vem som stod på Plattan När Jesus gick i Blöjor. Detta tjat, Är jag lika trött på som Julskinka, Bantningstips och Sverigedemokraterna. *Jösses
- Herregud, det spelar väl ingen som helst Roll vem som står där och Håller igång.
Det är väl För faen inte nån Jävla Rocksångare eller Idol uttagning..
Det är en Vanlig Människa som Offrar sin egna Hockeytid genom att stå med Ryggen mot Isen,  för att hålla igång oss tappra stôller som står där och Vrålar som ett gäng Vrålapor..
Eller har jag Missuppfattat allt helt fel??

Kritik kan vi få..Men då ska det vara förtjänad..Men som Ståplats var igår så kunde jag slå upp ett Campingtält med tillhörande Kit.
Det var bedrövligt tomt.. Då tycker jag nog att Ni får ta att det var lite tystare på stå.

Likabra att förklara varför Bortalaget står Där de Står eftersom det också har varit uppe till Diskussion. Det är Ren Säkerhetstänk..De kan inte få In Bortaklacken på en Säkrare väg än Där de Står. Och Nog fasen är det bättre än som det var förut när de Stod brevid oss och Fula sig..

Matchen Mot HV var en sömning Historia.. *Gässp
orkar inte ens skriva om den utan att Slå pannfläsket i Tagentbordet..

Luleåmatchen var väl lite bättre..Förutom att Luleå är Sveriges Tråkigaste lag..
Det enda som hände var väl att Systarna Abott är som kackerlackor på isen och En av Systrarna
 Försökte sig på en Diving  "Look A Like" Filmtajm IF.. Sedan gav han sig på Wallin och Skulle Mucka Gräll..Fan Abotten är så liten att Han nådde knappt upp till Naveln på Wallin..

Mr #30 Fick iallafall Slänga in ett Delikat mål på Ratio..
Pucken går Över den högra axeln och Rakt in i mål.. Så Jäkla snyggt..
Att folk fortfarande inte tycker han är bra.. Är för mig en Gåta?? Vad är det ni inte gillar?
Vad är det som inte passar er?
Herregudars Karl är Ju både Skridskosnabb och Åker Jädrigt Tekniskt superb!!

Minns Iof när folk Inte tyckte det var nått speciellt med Marcus Johansson och de Ojade sig över att han skulle inte ha en Chans i NHL..
Jag hävdade redan då att Grabben är ju för Fasen en Ren och Skär Skridskotalang..
Och Tja, han spelar med Bäckis och Ovechkin i deras femma i Washington Capitals,
- Jomenså atte.. nån mer som har nått att tillägga
Så Skit fick ni och Skit ska ni få om Ni fortsätter Dissa Paulsson...
Han är fan den mest komplette spelaren i Färjestad just nu!!
Men jag vet att Ni är ett par som tycker jag Är totalt blåst och Inte kan nått om hockey.. Så Japp ni har nog rätt i det mesta men dessa fall har ni fel.. enligt mig iallafall hahahaha

NHL drar igång igen.. Tack gode Gud för det!! Amen i Kyrkan!!
Nu slipper jag känna att Mitt Viasat Guld abonemang känns lite väl Dyrt att inneha jämte Cmore Totalt Max allt Deluxe.. Nu får jag Äntligen Se mina Hjältar i Flyers bli Stanley Cup mästare.. fast före ska Vi allt bärga Det 10:e Sm-Guldet till Karlstad igen.. 
För - Vi Är Färjestad!!

Den 16 januari åker Älskade Gubba och jag iallafall till Linköping och Hejar fram Färjestad till en Seger i Chokladasken..sedan den 26 januari åker vi med 150 andra Wolfpackare till Göteborg och Sjunger ut Goa Gubbars pinsamma Klack, Med Sin Über häftiga Synsams Flagga *Not och  *Pinsamt Värre Hörrni.. 
Gör för fan en Egen Flagga eller Låt Bli.. Ja där emellan kommer det såklart massa hemmamatcher.. 

På tisdag kommer Spöket från Smålands Djupaskogar, Växjö..
Smisk och Rejält med Smisk måste det bli.. 
Men faktiskt alla "topplag" i tabellen har haft dyngsvårt med dessa Orange/blåa Köpelaget.. 
Men Nu jävlar ska De få smisk på bara stjärtlappen

Sedan tillsist.. Jag måste Hylla Hilding igen!!
You Rock #42 Hilding


                                                         Pöss och Lyftkran på er
                                                              /Pingela



                                             Stavfel och andra Konstigheter är denna dag dennes fel  
                                                                      

                            Vi firar att NHL ska Starta med Flyers  Vinnlåt från förra säsongen =)
                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar