fredag 28 december 2012

Ibland blir jag bara trött på allt gnäll, Det gnälls i tid och o tid på allt..

                                        The Simpsons - Scream Affisch

För det första:
PW får nog ta på sig första målet.. Klantigt, en Präktig Målvaktstavla..eller??? 
Men har ni sett hur det går till?? Pucken studsar och tar på tåfisen på skridskon så den styrs rakt ut i banan..
Visst, jag tycker han verkar ibland vara lite valpig och lite okoncentrerad . Det känns som en säkerhetsrisk när han är ute på sina Solorajdar runt Målburen.. Men att gå till personangrepp som några gör och kallar grabben det ena efter det andra..
- Det är Ta mig fan inte Okej och ni är inga Riktiga supportrar..
Nu kan själva avgå utan att passera Gå *end of my disussion about PW.. 


För det andra:
Det gnälls på oss i Klacken att, - Vi inte hörs, - Vi sjunger inte, Klackledaren Suger, Det Sugs ta Mig Fan överallt enligt alla Som sitter och Trollar på FB, Forum, Twitter och Hej och Hopp vart alla troll nu sitter!!
Har ni ens överhuvudtaget övervägt att ens själva åka till Löfbergs Lila Arena och stötta laget? 
När du själv är i LL A, Sjunger du av hela ditt såkallade Grön/vita hjärta? Står Du och Hoppar och hjälper till att höja stämningen på Ståplats.. 
Jag kan lova att de som gnäller mest, sitter på sittplats och Moffar isig Popcorn och orkar inte ens klappa.. Vi som står där match efter match..Vi ger Järnet jämn hela tiden.. Duger det inte åt er..
Nä men Byt lag då eller Kom med i gänget och Sjung.. 
Annars tycker jag ni ska bara dra igen Fröhôlken..
Homer Simpson Gökur
För det tredje:
- Oj, Oj, Oj Färjestad Förlora.. - Japp, Jomenså atte det händer. Vi kan inte vinna jämnt, hela tiden, alltid.. 
Grabbarna är människor som både du och jag.. Ni är inte på topp på arbetet varjedag eller hur? 
LHC råkade nu vinna och försöra våran Julfest.. Tror mig Vi kommer förstöra deras Vårsoaré i Mars/april.. Vi kommer knäcka dom i slutspelet om/när vi nu möter på dom.. 
Elitseriensgrundomgång är en transportstäcka för det roliga som kommer att kickas igång den 8 mars (tror jag).. Då har vi säkert fått tillbaka alla spelare och de är matchtränade.. Det är då vi ska Plocka det 10 guldet..
Den Enda som jag är orolig över är, Sanny Lindström #kämpa nu mannen..
Vi behöver dig som våran pitbull nere på backplats.. Det är du som ska fixa så Pampersblöjorna på  Junisar från Skoterpacket och Filmtajm IF.. Måste bytas var 35 sek.. 

Modos agerande ang Gråstenen.. Ja Jädrar i mossen..Trollsåsen lär skära sig nu, när de inte får Flasha runt med en Curling Steen med tonat Visir som värsta byraggaren från Fjället.. Nu kommer Skabbrävens Stolthet Sjunka som kroppstemperaturen på en ren rakad pingvin..
                                                                                

Nu laddar vi upp för Oscarsgalan i kväll.. Ikväll ska Filmtajm IF få Spö, riktigt med Spö.. Järnskrot kommer grina för både att tandskyddet är borta och att Oscarsstatyeten går till Berglunds Skållade Troll insats.. 

                                                               Ha det gött alla Bloggläsare
                                                                         /Pingela

                                                  
Saw Puppet Head Knocker
Detta är vårat hemliga vapen på isen ikväll  :)

                                                  Dagens låt från Mina Husgudar..Bra att ladda upp till
                                                               . 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar