lördag 29 december 2012

Så ska Hollywoodfjantar tas..


Elitseriens Hollywoodstjärnor var på besök i Våran Fina Arena.. Det är Paljetter och Rosa och turkosa Fjäderboar och Rosa Peruker både på isen och på Bortastå..
Det ser ut som 15 st "Wannabie Babbsan" som gör Entré på Isen i LL A.
- Japp Babbsan är från Gävle
                                                             
Jag hörde när jag var i väg och köpte vatten igår .. Att vaktmästarna och Städpersonalen vill ha extra betalt..
För det är ett enormt jobb att få bort allt Glitter och fjädrar från isen och det tar tid och rätt tidsödande.. för inte att tala om All Hårspray och Glitterspray de har på sig.. Stackars personal..
DJ´n har ni redan läst om i våras, att han nästan gick ut i Strejk när Filmtajm IF krävde att han skulle spela Bolibompamusik på deras värmning... Det slutade väl för våran DJ´n. 
 Filmtajm fixade egen musik.. Myror i brallan är det som går bäst i högtalarna.. Järnkrok hade visst surnat till lite på Granström eftersom han tycker, bättre om Absolute Kidz.. 
Matchen såg väl ut som alltid..  Sebastian Lauritzen försökte sig på en Riktigt filmroll men Lindé och Rönnmark tyckte han sög som skådis och Bara för att vara snäll eftersom det ändå är Juletider, så fick han tillsägelse och ingen 2 min för Diving..  Vilket var för bedrövligt.. Dessa Skådisar är inga riktiga Hockeyspelare..De är en skam för hela Elitserien.. Men eftersom domarna var Helt Okej och läste igenom Lauritzen´s försök på att ta en Oscars för en roll han inte klarade av.. Så klarade sig Röymark från 2 min på Birollsstolen för sin utmärkta Insats som Forward.. 

Vi saknade Grundel på backplats som nu hade drabbats av magsjuka.. Fan kan ingen komma på ett botemedel för sådan skit.. Det är både otäckt och smittsamt som fasen.. 

Att #30 Paulsson Äntligen har fått gå in i första Femman kan bara tas emot med Jubel och Klang.. 
Äntligen får jag Vråla som en Idiot på Line Upen...  


Salak var stabil som vanligt.. Men jag tyckte som min Goaste Världens Bästa Carlsson att PW borde ha fått chansen för att Visa att han är Bättre än vad Folk nu tycks tro... Och att de hade låtit honom stå även igår.. Men Då hade väl alla Soffsupportrar, - Äntligen rest sig ur soffan och gått till LL A i Fackeltåg och krävt Grana´s avgång.. *suck

Imorrn ska Färjestad upp till Skabbrävens Arena... Lusmedel är nedpackat och Luskammarna är bestykade med Gift och Senapsgas... Jag tror att Storkboest får fullt upp i målet
Hilding som har varit en Pausefågel, börjar Äntligen visa vad han går för och I Like It a Lot!!!  

Sedan vill jag tacka Alla Goa Människor som man får äran att hänga med på hemmamatcherna..Ni är helt underbara personer hela bunten.. Ni är Världens Bästa Fans och Världens Roligaste!! 


Puss och Kram på er!!
/Pingela


Ev stavfel och meningsbyggnadsfel skylles bara på denna 




Sedan Dagens favoritlåt är denna  Enjoy dancing!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar